Log in
Foto's aanbieden
Foto's zoeken
 
HomeFoto's bestellenKlantenserviceLevering & Retourneren

Levering & Retourneren

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Nadat u uw bestelling hebt geplaatst, ontvangt u van ons een bevestigingsmail. Hierin vindt u een link naar een compleet en actueel overzicht van uw bestelling, inclusief ordernummer, betaling en verzendadres. Via de link in de bevestingingsmail kunt u ook controleren of de betaling al is ontvangen en of de foto's al zijn afgedrukt en verstuurd. Ook wanneer wij uw betaling hebben ontvangen en uw bestelling hebben verzonden, ontvangt u een e-mailbericht. Nadat wij uw betaling hebben ontvangen, worden de foto's binnen twee tot drie werkdagen verzonden.

Ik heb het fotoproduct heel snel nodig, kan ik mijn bestelling snel(ler) geleverd krijgen?

Bij het bestellen van fotoafdrukken kunt u in het bestelproces bij opties kiezen voor een spoedlevering. Wanneer u voor deze optie kiest krijgt uw order voorrang op normale orders. Indien u uw bestelling op werkdagen vóór 13:00 uur met iDEAL of creditcard betaalt (dus niet via een overboeking), proberen wij uw foto's nog dezelfde dag te verzenden. De kosten voor een spoedbestelling zijn € 3,-.
Overige fotoproducten (zoals mokken, canvasprints, vergrotingen, Acryluxe producten, etc.) kunnen helaas niet met spoed behandeld worden.

Wat zijn de verzendkosten van een bestelling?

De verwerkings-/ verzendkosten bedragen € 2,50 voor bestellingen die geleverd kunnen worden als brievenbuspost. De verwerkings-/ verzendkosten voor pakketten bedragen € 6,50.

Wat is normaal gesproken de levertijd van mijn fotobestelling?

De levertijd van uw bestelling is afhankelijk van het fotoproduct dat u bestelt:

- Fotoafdrukken verzonden in ca. 2 tot 3 werkdagen
- Canvassen verzonden in ca. een werkweek
- Foto fun producten verzonden in ca. 2 tot 3 werkdagen
- Acryluxe en Dibluxe fotoproducten verzonden in ca. 14 werkdagen


Klachtenafhandeling

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht hebt over de dienstverlening zoals u die ervaren hebt. Daarom vragen wij u vriendelijk om een eventuele klacht altijd aan ons door te geven. Dit kan via e-mail, reguliere post en telefonisch. Ons supportteam zal het probleem bekijken en proberen deze naar ieders tevredenheid op te lossen. Na ontvangst van uw bericht zullen binnen twee werkdagen naar u reageren. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan stellen wij u hiervan op de hoogte.

Ik heb mijn bestelling beschadigd ontvangen

Vooropgesteld vinden wij dit erg vervelend voor u. Wij besteden grote zorg aan de verzending en de verpakking van uw bestelling en proberen beschadigingen hiermee te voorkomen. Is uw bestelling onverhoopt toch beschadigd dan horen wij dit graag van u. Het best kunt u de beschadiging melden door een e-mail te sturen naar support@oypo.nl met daarin duidelijk wat er mis is met uw bestelling en indien mogelijk met een foto van de beschadiging.

Ik wil mijn bestelling retourneren

In Nederland heeft elke consument een herroepingsrecht op een aankoop. Echter geldt dit niet voor aankopen die op maat gemaakt zijn, zoals foto’s. Aangezien wij uw foto’s niet opnieuw kunnen verkopen kunt u deze helaas niet retourneren.
Indien u het ontvangen product wilt terugsturen omdat er iets mis is met het product, dan vernemen wij graag wat het probleem is en zullen we dit zo spoedig mogelijk voor u oplossen. U kunt dit het beste doen door een e-mailbericht te sturen naar support@oypo.nl.

Mijn bestelling is niet compleet

Wanneer u uw foto's in verschillende formaten en op verschillende fotoproducten heeft besteld dan kunt u deze als deelleveringen ontvangen. Alle fotoafdrukken boven het formaat 20x30cm worden als pakket verzonden. U ontvangt de vergrotingen in dit geval los van uw overige afdrukken. Wanneer er een deellevering van uw bestelling is verzonden dan kunt u dit zien in de orderstatus van uw bestelling. De verwijzing naar de webpagina met de orderstatus hebt staat in de orderbevestiging die u vie e-mail hebt ontvangen.
Geeft uw orderstatus aan dat uw bestelling geheel is verzonden, maar hebt u na enkele dagen uw bestelling nog niet compleet? Om zo snel mogelijk te achterhalen wanneer uw ontbrekende fotoproduct geleverd wordt ontvangen wij dan graag uw ordernummer en adresgegevens per e-mail op support@oypo.nl.

Ik heb het verkeerde fotoproduct ontvangen

Dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Wanneer dit gebeurt ontvangen we graag de volgende gegevens per e-mail op support@oypo.nl zodat we het probleem snel kunnen herstellen:

- Uw ordernummer en het fotonummer van het geleverde fotoproduct (u vindt deze op de achterzijde van uw fotoproduct)
- Uw adresgegevens
- Wanneer u in plaats van het verkeerd geleverde fotoproduct een besteld fotoproduct mist dan horen wij graag welke foto u mist op welk fotoproduct