Log in
Foto's aanbieden
Foto's zoeken
 
HomeFoto's bestellenKlantenserviceVeelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Wie zijn de fotografen?

Oypo ondersteunt professionele fotografen bij het verkopen van foto's. Deze fotografen zijn niet in dienst van Oypo. Zij publiceren de foto's op eigen initiatief op de website. Alle fotografen vindt u in het overzicht. De fotografen kunnen bestaan uit schoolfotografen, sportfotografen, evenementfotografen, portretfotografen enzovoorts.

Waarom kan ik geen bestelling plaatsen?

Als het niet lukt om een bestelling te doen, controleer dan in uw internetbrowser of JavaScript en ontvangst van cookies zijn ingeschakeld. Hebt u een Apple-computer, gebruik dan de internetbrowser Safari of Firefox.

Hoe weet ik of mijn bestelling is verzonden?

Nadat u uw bestelling hebt geplaatst, ontvangt u van ons een bevestigingsmail. Hierin vindt u een link naar een compleet en actueel overzicht van uw bestelling, inclusief ordernummer, betaling en verzendadres.
Via de link in de bevestingingsmail kunt u ook controleren of de betaling al is ontvangen en of de foto's al zijn afgedrukt en verstuurd. Ook wanneer wij uw betaling hebben ontvangen en uw bestelling hebben verzonden, ontvangt u een e-mailbericht. Nadat wij uw betaling hebben ontvangen, hebt u de foto's binnen twee weken in huis.

Wat gebeurt er met mijn gegevens?

Wij hechten erg veel waarde aan uw privacy en gebruiken daarom uw gegevens alleen voor de verwerking van uw bestelling. Uw gegevens worden conform de Wet bescherming persoonsgegevens (Wbp) behandeld.

Ik heb een andere vraag

Hebt u een vraag, neem dan contact op met support@oypo.nl. Vermeld bij uw vraag het ordernummer. Dit vindt u in de bevestigingsmail die we u na uw bestelling hebben gestuurd. Hebt u het ordernummer niet bij de hand? Vermeld dan uw naam, adres en woonplaats.