Log in
Foto's aanbieden
Foto's zoeken
 
HomeFoto's aanbiedenNieuws & weblogNieuwsbrievenArchief 2014Nieuwsbrief 46

Nieuwsbrief 46

21 juni 2014

Beste fotograaf,

Met de geweldige hoeveelheid foto's en bestellingen die we deze dagen verwerken draaien onze webservers op volle toeren. Daar worden we uiteraard blij van! Ondanks de drukte in de huidige piekperiode hebben we ook tijd gevonden om interessante updates door te voeren zodat u als fotograaf uw klanten nog beter van dienst kunt zijn.

Nieuw: Product- & prijsoverzicht op uw website

Fotoprijslijsten   

Vanaf nu is het eenvoudig om actuele prijs- en productinformatie van uw producten in uw eigen website op te nemen. Hiervoor kunt u een korte code genereren via deze pagina. De HTML-code kopieert u simpelweg in uw eigen website en een handig overzicht van de door u aangeboden producten verschijnt op uw website.


» HTML-code-wizard voor prijslijst
» HTML-code-wizard voor webwinkel op uw website

Nieuw: Pasfotobestanden voor schooladministraties

Scholen willen steeds vaker fotobestanden van leerlingen in hun administratie importeren. In veel gevallen wordt hierbij het leerlingnummer als bestandsnaam gebruikt. In uw beheeromgeving maakt u als Oypo-PRO fotograaf met een druk op de knop een zip-bestand met de benodigde fotobestanden.

  1. Ga naar 'beheer fotomappen'
  2. Selecteer de school of klas waarvan u de pasfotobestanden van wilt genereren.
  3. Klik op het tabblad 'Schoolfotos' en kies onderaan de optie 'Download inlogkaartjes, pasfoto's en mapgegevens'.
  4. Op de pagina waar u nu terecht komt kunt u de pasfotobestanden aanmaken.

Tip: Verzendkosten sam-sam

Met name als u uw foto's tegen een lage prijs aanbiedt, kan het zijn dat de order- en verzendkosten voor uw afnemers een relatief hoge drempel vormen bij het plaatsen van bestellingen. We raden u aan in dat geval te experimenteren met de verzendkosten.

U kunt bijvoorbeeld de fotoverkoopprijs verhogen en de verzendkosten voor eigen rekening nemen. Dit is met name geschikt voor bestellingen met weinig foto's.

   sam-sam

U kunt ook kiezen voor de tussenweg waarbij ieder de helft betaalt. De verrekening van verzendkosten bepaalt u in uw verkoopprofielen. Selecteer het verkoopprofiel dat u wilt aanpassen en klik op het tabblad 'Basis instellingen'.

WK-actie: Oypo-PRO drie maanden gratis

WK-actie fotoverkoop   

Oranje is goed bezig op het WK en scoren kan nu ook bij Oypo. Activeer tijdens het WK Oypo-PRO en voer daarbij de code PRO3MND in. U krijgt dan drie maanden gratis een Oypo-PRO account (in plaats van 1 maand). Daarna wordt het abonnement automatisch verlengd. De WK-actie is alleen beschikbaar voor accounts die nog geen Oypo-PRO hebben.

Blog: Wat doet uw cultuur voor uw klanten?

Een cultuur van een bedrijf is een raar iets. Je kunt het niet vastpakken, maar het is er wel. Je ervaart het vaak meteen als je met een bedrijf te maken hebt. De bedrijfscultuur vormt voor een groot deel de klantbeleving en is dus bepalend voor het succes van uw organisatie. Maar hoe kun je die potentie als fotograaf het best benutten?

» Lees de blog van Gerdien Dalmulder

   Ergeren aan bedrijven

Event: Jaarlijkse Oypo-BBQ op vrijdag 4 juli

Oypo-BBQ   

Op vrijdag 4 juli houden we de jaarlijkse BBQ voor fotografen met Oypo-PRO. Een gezellige gelegenheid om met elkaar kennis te maken, ervaringen uit te wisselen en de zomervakantie in te luiden. De BBQ wordt gehouden bij ons nieuwe kantoor in Eindhoven.

Kom je ook?
Meld je dan snel aan via oypo.nl/bbq.

Tip: Serviceberichten via Twitter

Voor steeds meer fotografen is een feilloze werking van Oypo van groot belang. Uiteraard doen we er alles aan om alles vlekkeloos te laten verlopen. Desondanks kan het voorkomen dat de dienst verminderd beschikbaar is.

Via de Twitterpagina @OypoStatus geven we informatie over onderhoud, storingen, nieuwe functionaliteiten en andere praktische zaken.

   Volg Oypo via Twitter

U bent als eerste op de hoogte als u zich abonneert op de timeline. U kunt de updates ook zonder Twitter-account bekijken door het inlogscherm dat verschijnt met het kruisje rechtsboven weg te klikken.

Namens het hele team wens ik u veel zonnige dagen en succes met het verkopen van foto's. Hebt u tips hoe we Oypo kunnen verbeteren? Voel u vrij om het ons te laten weten via support@oypo.nl.

Met flitsende groeten,
Elja Trum

Oypo
Uw foto's verdienen het beste!

Wilt u weten wat ons bezig houdt? Volg ons dan op Facebook en Twitter.