Kortingen geven

OYPO geeft diverse mogelijkheden om je klanten korting te geven, en daarmee verkoop te stimuleren.

Kortingen op Verkoopprofiel

In je verkoopprofiel op tabblad "basisinstellingen" kan je aangeven wie de verzendkosten dient te betalen.
Standaard is dat de klant, maar je kan er ook voor kiezen zelf de verzendkosten te betalen voor je klanten, of om dat 50/50 te doen.

Korting door automatisch te wisselen van verkoopprofiel

Je kan je klanten een kortingsperiode geven waarin lagere prijzen gelden of andere speciale kortingen.
Deze prijzen en kortingen stel je dan in in een verkoopprofiel welke je koppelt aan een fotomap.
Als je onder "mapbeheer" naar deze map gaat, kan je op tabblad "Extra functies" onder het kopje "Automatische profielwijziging" instellen dat er een ander profiel actief moet worden na een bepaalde datum. Dat tweede profiel is dan meestal hetzelfde profiel als het kortingsprofiel, maar dan zonder de lagere kortingsprijzen of ingestelde kortingen.

Kortingsbonnen en waardebonnen

Het verstrekken van kortings- en/of waardebonnen is een andere manier om verkoop te stimuleren.
Met een kortingsbon wordt na het invullen van de code een ander verkoopprofiel actief voor de klant, een waardebon vertegenwoordigt een geldbedrag waarvoor je klant jouw producten mee kan betalen.

Kortingen per product - standaardkortingen

Het is mogelijk om in je verkoopprofielen per product of voor enkele producten een korting in te stellen.

Standaard productkortingen
Dit zijn kortingen die standaard al aanwezig zijn in het systeem, je kan simpelweg zo'n standaardkorting instellen op een en meerdere producten in je verkoopprofiel.

Kortingen per product - eigen kortingen

Eigen productkortingen
Voldoen de standaard productkortingen niet aan je wensen, dan is het mogelijk om zelf kortingen te 'bouwen' met onze kortingsmodule.
De module is behoorlijk flexibel en geeft verschillende mogelijkheden om een korting exact naar jouw wens te maken.